Frequently asked questions

Wij werken met speciale ‘privacy units’ voor wie behoefte heeft aan privacy.

Ik heb behoefte aan privacy, is dit mogelijk in jullie salon?

Wij respecteren jouw privacy, daarom werken wij in de Natural Hairlounge ook met speciale ‘privacy units’. In deze speciale units krijg jij jouw behandeling afgeschemd van onze overige klanten. Indien je hiervan gebruik wilt maken dit graag aangeven tijdens de boeking bij “opmerkingen”.

Werken jullie alleen op afspraak of kan ik ook spontaan binnenlopen?

Wij geven onze klanten graag alle aandacht en tijd. Daarom werken wij alleen op afspraak, hierdoor zijn de wachttijden bij Natural Hairlounge minimaal. Klik hier om online een afspraak te maken.

Waarom moet ik een aanbetaling doen als ik een afspraak wil maken?

Wij werken met een aanbetaling zodat je garant staat voor jouw afspraak. Wij nemens ons vak en jouw natural hair serieus. Wanneer jij een aanbetaling doet, weten wij dat je dit ook serieus neemt en dus naar de afspraak komt. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat iedereen die onze hulp nodig heeft, een afspraak kan maken bij Natural Hairlounge.

Ik wil online een afspraak maken, maar ik kan geen datum selecteren voor mijn gekozen behandeling

Heb je op je behandeling geklikt, maar kun je geen datum of tijdstip selecteren? Dit betekent dat de agenda vol is. Selecteer de eerstvolgende mogelijkheid waarop je de behandeling kunt inplannen in onze agenda of kies een andere behandeling. Klik hier om een online afspraak te maken.

Ik heb geen afspraakbevestiging ontvangen, wat nu?

Voor het maken van een afspraak is een aanbetaling verplicht. Je ontvangt pas een bevestiging van jouw afspraak nadat je de aanbetaling hebt gedaan.

Heb je geen afspraakbevestiging via e-mail ontvangen?
  1. Kijk voor de zekerheid of de e-mail is terechtgekomen in jouw spambox.
  2. Zo ja, sla ons e-mailadres op in jouw contactlijst zodat je dit voortaan kunt voorkomen.
  3. Zo nee, stuur een whatsapp naar één van onze Natural Hairlounge klantenservice-medewerkers. Klik hieronder op de Whatsapp button.
Ik wil mijn afspraak afzeggen of verplaatsen. Hoe kan ik dit doen?

De gereserveerde afspraak kan tot 48 uur vóór de afspraak gewijzigd worden naar een nieuwe datum en tijdstip. Wij geven geen geld (aanbetaling) terug op reeds gemaakte afspraken. Wijzigingen kunnen niet telefonisch worden doorgegeven.

Wijzigingen kun je op 2 manieren doorgeven:

  1. Via e-mail (info@naturalhairlounge.nl)
  2. Of via Whatsapp klantenservice. Klik hieronder op de Whatsapp button.
Mag ik iemand meenemen naar de afspraak?

Vanwege de maatregelen rond Covid-19 kun je niemand meenemen naar jouw afspraak. Het is wel toegestaan om jouw kind mee te nemen.
Heb je een beperking? Dan mag je jouw begeleider meenemen.

Kan ik pinnen in de salon?

Ja, er is een pinautomaat aanwezig in de Natural Hairlounge. Je kunt ook contactloze betalingen doen.

Kan ik mijn haar bij jullie verven?

Ja, je kunt jouw krullen bij ons kleuren. Wij werken met een professionele permanente haarkleurcrème zonder ammoniak. Omdat wij de gezondheid van jouw natural hair belangrijk vinden, is het niet mogelijk om donker haar lichter te kleuren in 1 keer. Vraag van te voren naar de mogelijkheden.

Ik volg de Curly Girl Methode, kan ik bij de Natural Hairlounge terecht?

Wij werken met producten die 100% natuurlijk zijn. Dit zijn producten zonder siliconen, parabenen, polymeren en sulfaten. Alle producten die wij in onze salon gebruiken hebben wij uitgezocht met aandacht voor jouw gezondheid en het milieu.

Ik heb fijn Europees krullend haar, kan ik dan ook een afspraak maken?

Ja, iedere type krul is welkom bij Natural Hairlounge. Afro haar, Europees haar, Marokkaans haar, noem het maar op.

Geven jullie ook advies over hoe ik mijn natural hair moet verzorgen?

Wanneer je een afspraak maakt, adviseren wij je graag hoe jij jouw natural hair en hoofdhuid het beste kunt verzorgen.

Mijn kind heeft natural hair, kan ik een afspraak maken voor mijn kind?

Ja zeker, wij houden van kinderen. Daarom hebben wij verschillende kinder treatments voor natural hair.

Wij knippen kinderen vanaf 2 jaar (hier zijn wij in gespecialiseerd). Treatments zijn beschikbaar voor kinderen vanaf 3 jaar.

Het helpt als je jouw kind thuis al verteld wat er gaat gebeuren. Je kunt eventueel ook 10 minuten eerder komen dan het afgesproken tijdstip. Jouw kind kan dan even wennen.

Er zijn nooit klanten tegelijkertijd in onze salon aanwezig. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen op voldoende afstand van elkaar kan zitten.

Kan ik (gratis) voor de deur parkeren?

Voor de deur van onze salon is er sprake van betaald parkeren. Wil je met de auto komen? Parkeer dan in parkeerzone 751.

Kosten:

  • 1e 30 minuten: 0,10 eurocent.
  • Na 30 minuten betaal je 1,72 euro per uur.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stel jouw vraag via een Whatsapp bericht naar onze klantenservice.

Contact via Whatsapp