Wijzigen afspraak
Wil jij de datum en/of tijd van je afspraak wijzigen? Dit is mogelijk tot uiterlijk 48 uur van tevoren, hierna is wijzigen van je afspraak niet meer mogelijk. Je kunt je afspraak alleen wijzigen voor dezelfde behandeling. Voor het wijzigen van je behandeling(en) kan je contact opnemen met onze Whatsapp klantenservice.
Volg de volgende stappen om je afspraak te wijzigen:
- Vul hieronder je naam, email en telefoonnummer in.
- Vul de gegevens van je oorspronkelijke afspraak in.
- Zoek in ons online boekingssysteem naar een beschikbare datum en tijd. Selecteer hiervoor de exact dezelfde behandelingen als bij je oorspronkelijke afspraak.
- Vul de gewenste datum en tijd voor de nieuwe afspraak.
Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie. In het weekend ontvang je uiterlijk op dinsdag een reactie. Let op: de wijziging is pas definitief wanneer je een bevestiging per e-mail van ons hebt ontvangen. Als het niet mogelijk is om je afspraak om te zetten naar de gewenste datum en/of tijd informeren wij jou hierover via WhatsApp of e-mail.