Wat zijn jullie verzendkosten in Nederland?
Bedrag | Verzendkosten |
Tot € 50,- | € 6,75 |
Vanaf € 50.- | GRATIS |
Verzendkosten in België en Duitsland
Bedrag | Verzendkosten |
Tot € 50,- | € 6,75 |
Vanaf € 50.- | GRATIS |
Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?
Dit is natuurlijk erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelnummer bij de hand te houden.
Je kunt het product uiteraard kosteloos terugsturen. Daarnaast zorgen we dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Je kunt helaas niet aangeven op welke dag je bestelling bezorgd moet worden. Je kunt er in de meeste gevallen wel voor kiezen om je pakketje naar een PostNL afhaalpunt te laten versturen. Dit is meestal bij een postkantoor of supermarkt in de buurt. Nadat het hier is bezorgd, heb je 7 dagen de tijd om het af te halen. Zo kun je in ieder geval zelf bepalen wanneer je het afhaalt en dus ontvangt. Let wel op: je hebt maximaal 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen bij het gekozen afhaalpunt. Wordt deze tijd overschreven dan stuurt het afhaalpunt je pakketje retour naar ons.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?
Hier kunnen een tweetal dingen aan de hand zijn:
- Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?
Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestellingID bij de hand te houden.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een Postbusadres?
Ja, dat kan uitsluitend met PostNL, mits je niet betaalt met Creditcard. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
We raden eerst aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je traceercode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vind je de pagina’s waar je het traceernummer kunt invullen:
- Geeft het traceernummer geen antwoord op je vraag? Kijk dan of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzend bevestiging per e-mail hebt ontvangen.
- Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken boven op de standaard levertijd? Neem dan contact met ons op. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelling ID bij de hand te houden.